nybesiktigad

Sådär då har man genomgått "besiktningen" man gör varannan vecka nu för tiden: hb-värde, glukos, blodtryck, hjärtljud o mätning av magen. Allt va enligt typexempel 1A, alltså helt perfekt!  Jag gick igenom!! O det känns ju bra. Den lill* saken i magen hade växt ganska bra sen sist, vilket åxå syns utanpå.  Svaret på järnvärdet kommer till min barnmorska i em o då hör hon av sig om det skulle va för lågt. Frågan e bara vad vi gör då, järntabletter gick ju inget vidare så jag kanske får testa Blutsaft i så fall o hoppas på bättre lycka med det.  Men det problemet tar jag tag i då. Om det nu blir så.

Tänkte på det när jag satt o väntade, att alla egentligen borde alla gå o göra regelbundna tester, jag menar hur svårt e det: ett blodprov i armen o ett blodtryck kan säga väldigt mycket o va en billig försäkring för att se så man mår bra! Men hur många gör det.....jag har inte gjort det förr iaf.



Nu ska jag ta en kopp kaffe o därefter göra mat till John som snart kommer hem på lunch, han missade för första gången besöket hos Kerstin (vår husgud) idag. Men han e underrättad att allt såg fint ut :) Sen ska jag ut till Örslösa o se det lilla knytet som kom till världen den 6 maj. Då får man se hur det går till in real life så att säga. Viggo heter han förresten.

Dags att sätta fart då....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oh ! E det jenny som fått ????????

2008-05-19 @ 12:36:21
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: josse

vem e de som fått barn?

2008-05-19 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0