livet det e städa, putsa, damma

Vaknade 8 imorse av körsång o fattade ingenting. Kollade ut o såg hela gatan utanför full med människor o  paraplyer som lyssnade. Såg aldrig nån kör men majsånger hördes drygt en timme, ett angenämt sätt att vakna på. Det tyckte även katten som satt på första parkett o pratade med folket med tassarna mot rutan medan han provsmakade gardinen. :) Jäkla katt. Som straff blev han borstad idag, det e hans värsta i livet tydligen. Som man bäddar.....

Nu håller jag på o grejar en del, grejer har åkt upp på vinden o jag har än en gång lovat John att inte köpa mer på Ikea än vi behöver. Hm.. Fönstren ska putsas om jag orkar, bland det tristaste som finns så jag lovar inget men jag e rätt trött på alla tassar som finns nertill på varenda ruta! John kände pressen att ta tag i däckbyte på bilen idag (sist ute som vanligt) så det blev hans lott medan jag röjer här hemma. Imorron väntar jobb igen o sen kommer John syster med familj på besök över helgen.

Nä dags att feja vidare!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

javisst är det underbar att städa *not* har hållt på hela dan men tyvärr var det dåligt med körsång här ute på landet :) hur e det annars? kram

2008-05-01 @ 17:26:51
Postat av: carro

jo jag mår bra, lite trött bara efter allt donande idag. själv då...kramar

2008-05-01 @ 21:25:50
Postat av: hannah

hej jo då det är allt bra. jobbar idag *suck* får försöka oss på en fika ngn dag tycker jag allt... har ju inte sett magen på länge *nyfiken*

Kram

2008-05-02 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0