TACK

Jenny, Tilda, Annika, Annika, Zara, Ann, Hannah, Maria, Guchie, Suzz, Emma:

TACK för gratrulationerna!!
 Vi e såklart jätteglada för det här o det har varit ursvårt att hålla sig från att försäga sig eller skriva om det. Men nu när vi kollat o allt såg så fint ut så känns det lite säkrare iaf, så säkert det nu blir.
Kollar på bilderna varje gång jag går förbi kylen o fattar ingenting :) "Vem e det liksom"? 
Förutom ett konstant illamående i övre tre månader så åkte jag ju på två magsjukor  under tiden o det va ingen lek kan jag meddela, eftersom barnet tar allt det behöver före mig. Därför tog tillfrisknandet oändlig tid kändes det som. O eftersom ingen visste då, tyckte alla att det va skitkonstigt att jag aldrig blev bra. Men nu så e jag på banan igen... :) Med en liten köttbulle i mig, som Johns syster sa. Undrar vad köttbullen har för kön bara :D


Kommentarer
Postat av: Suzz

:) Jag hoppas verkligen att illamåendet går över! Jag upplevde också det som du beskriver det med illamåendet och allt! Men när man verkligen längtar efter bebisen så tar man nog det också! :) Hoppas du slipper alla sjukdomar resten av tiden nu!
Lycka till ännu en gång! :)

Mvh, Suzz,

2008-03-17 @ 15:51:59
URL: http://suzannebacklund.blogg.se
Postat av: charlotte

Stort grattis till er båda och lycka till! =)

2008-03-17 @ 16:12:16
URL: http://tegenmark.blogg.se
Postat av: Elin

Men gud vad roligt GRATTIS i stora lass:)...
Helt underbart, så rätt!!!
Kramar till er alla tre! Klappa lilla magen...

2008-03-17 @ 17:08:47
Postat av: Maria

Tänker ni kolla upp vad det är för kön på barnet? :)

2008-03-17 @ 19:45:29
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Annika

De är såspännande,att få fundera på vem den lilla kotten är..Nästa gång du kommer måste jag få klappa lilla magen,men jag tänker inte börja gråta...kram

2008-03-17 @ 21:43:42
Postat av: Annika

De är såspännande,att få fundera på vem den lilla kotten är..Nästa gång du kommer måste jag få klappa lilla magen,men jag tänker inte börja gråta...kram

2008-03-17 @ 21:44:29
Postat av: Kenny o Annalill

Jättestort grattis till er båda och till den lilla/lille som ligger och skvalpar och har det bra. Vi har ju vetat det ett tag (malligt), men nu är det alltså officiellt tillkännagivet i hela världen. Han/hon märker inte om mamma mår illa och har det kämpigt. De tänker bara på att ha det bra själva. Vi är omåttligt stolta och glada över att vi ska bli farfar o farmor. Vi följer din roliga och personliga blogg så gott som dagligen. Bästa hälsningar och kram! Kenny o Annalill.

2008-03-18 @ 09:01:21
Postat av: mamma

ja det ska bli så spännande med bebis i familjen. Första barnbarnet.Klappa lilla magen från mormor och morfar och moster. Kram

2008-03-18 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0