besök

Stannade kvar på jobbet ikväll o hade Marie här på besök o klippte o färgade henne.. Så mysigt att ses, det blir så sällan nu, men vi har kommit på att vi iaf kommer ses nån gång i månaden när håret behöver göras o sen i Trollhättan.. Hade en liten mysig fikastund :) O jisses va skoj att se hennes mage som vuxit massor sen sist. Det går fort!

Nu ska jag ta en go dusch o sen lägga mig tidigt har jag som målsättning. John la sig kvart i tio igår kväll, något som inte hänt förut på våra snart 4 år tillsammans, mycket pga att han haft ont i kroppen, men ändå. Jag blev något snopen. Där brevid låg jag vaken som alltid somnat först, jämt! Men ikväll måste jag ta mig i kragen...det bär sig inte att sova lite alltså.. Man e ju  konstant trött.
Tittar ut genom fönstret här o ser bara vitt, vitt o is överallt. Man kan ju bli trött för mindre! Jag vill ha vår o sommar nu, ingen jäkla snö! Lite sol o värme skulle göra oss gott.... Hoppas att våra semestrar blir klara i veckan så vi kan planera vår stugsemester med min familj, vet inte när jag va med dom på semster sist o det blir väl den enda resa vi kan göra denna sommaren kanske..

Nähä, duschen va det ja.........


Kommentarer
Postat av: tilda

jag har aldrig varit på semester i sverige och inte med er ELLER pappa, så det hoppas jag.

2008-03-19 @ 12:31:03
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0