otrooooligt bra (som Tilde de Paula)

Inväntar Hannah för att åka iväg o handla till tjejkvällen....håller åxå på o tvättar (hade visst ingen tid igår, jag vimsade) o packar ihop grejer till bruduppsättningen på lördag , tvättar löshår o röjer undan madrass o grejer från igår. Försöker däremellan smälta den föreläsningen vi just vart på i föräldragruppen.... Synd att bara göra en sak åt gången, det ligger inte för mej... :)

 Ni vet ju min skepsis ang den där kursen....Men guuuud vilken underbar talare o människoälskare hon var, jag talar om vår MVC- psykolog. Nästan så man önskar att man ska få nåt skäl att träffa henne igen, hon va bara gästföreläsare o dessutom tuuusen gånger bättre än de andra vi har. Hon talade om depression, uppfostran, skrikande barn, sura föräldrar, förlossning o att få tid till varann i relationen bland myyycket annat nyttigt.. Jag hade kunnat sitta på min obekväma pinnstol i flera timmar till o lyssnat på henne, inga avsomnade skinkor i världen skulle fått mig därifrån!! Fick nästan tänka på att stänga munnen ibland för man va så inne i hennes prat hihi!!!! Jag e ingen person som gillar att sitta o lyssna på nån som mal o mal....men detta alltså..  WOW!!!
Vissa människor kan konsten att fånga en. Både jag o John va på vippen att börja applådera när hon läst ur en bok som avslutning, det va inte utan att en klump återigen satte sig i halsen.. Läst ur en bok? Det låter ju som sagostunden på kyrkans barntimmar, men detta va svinigt bra !! Det ska jag framföra nästa gång.. folk har en förmåga att bara få reda på när man gjort nåt fel. Men det e ju det braiga man vill veta!! :)))
Aja nog om detta.....

Måste vidare mot nya uppdrag.... Ska fota lite på brudarna så ni får "ett ansikte" på dom jag skriver om...det e aldrig fel.

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Vad härligt det lät med föreläsningen. Sådant är alltid kul.

Nu ser vi fram emot lördagen och bröllopet. Ska verkligen bli roligt att träffa er igen.Hoppas det blir fint väder.

Ha det så bra och kör försiktigt ner.

Kram Nina

2008-06-26 @ 18:58:55
Postat av: carro

Nina.. ja den va verkligen superbra, vilken tant!!! det ska bli urskoj på lördag, att träffa alla igen o så. Åker neråt imorg, ska upp tidigt o fixa håret på Frida :) Kram ses snart !

2008-06-26 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0