ur journalen...

Ur journalen:

Var som sagt hos bm idag.
Allt såg fint ut o "draken" i magen (fick namnet efter allt illamående) ligger nu med huvudet neråt, därav de mindre sköna attackerna mot revbenen på höger sida. Men herregud, ska den ligga upponer så längre stackarn? Aja det bestämmer den ju själv :) Men det verkade vara rätt stadigt läge tydligen...o hon trodde inte den kommer vända sig.
 Mitt blodtryck va åxå prima o det e ju skönt med tanke på att många får högt eller lågt i detta skedet. Hjärtljuden håller sig på 145 vilket anses va på gränsen mellan där man ofta säger att det e kille resp tjej. Så det e bara att vänta o se, det e tydligen så att han /hon åxå gillar att överrraska, precis som sin far.

Fasen va nyfiken jag e nu, på vem det e som döljer sig där inne. Hur ser du ut? Har du nåt hår? Hur stor e du? Vem e du  lik tro?? ....a listan e lång o än så länge ser det ut som att den kommer ligga där ett tag till, vilket den ju åxå "ska".
Den som väntar på nåt gott......väntar ALLTID för länge! ;)


Nähä, ska kila vidare innan jag spiller ner här med ännu mer o´boy.... ska bestämt ta tag i att gå en runda precis osm igår.

Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att allt var bra med magen och mamman! :) Om den har hår behöver du nog inte fundera på, med tanke på dess hårfagre pappa som man kunde klippa en stor lock av redan som nyfödd... Jag tippar på en flicka med massa mörkt hår!! Är supernyfiken på Eddies lilla kusin!! Kraam

2008-06-16 @ 19:08:43
Postat av: carro

Frida: jag hade åxå massa hår så man kan ju hålla en tumme på att denna åxå får det :)det e du o jag som tror på tjej, alla säger kille. mmm -vi får la se så småningom ;)

2008-06-16 @ 19:21:05
Postat av: Dette

Nog bara bra för dig som sagt att det går i lite snigelfart just nu! ;) Kanske något att ta till sig lite av framöver i livet med! Det skulle du nog som sagt må bra av! ;) KLART du e nyfiken... konstigt vore det väl annars... Måste dock säga att jag tycker att det e lite tråkigt att det inte blir en repris på Malung... Attans skratt-kramp i magen juh! :) kraaam

2008-06-16 @ 22:33:28
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0