styrka??

Sista lediga dagen nu, sen jobbar jag två veckor o en dag  innan jag går hem på 2 veckor semester o sen mammaledighet. Det e nu det fina vädret ska komma har jag hört -e det inte typiskt?

Har vart skittrött i två dar nu, kanske pga kombinationen sömnbrist o sjunkande järnvärde?? ... jag va bland de sista att lämna festen o sen upp i tid dan efter på presentöppning o fika. Allt har vart jätteskoj men nu får man tillbaka lite i form av trötthet.. Ska försöka få undan det vi shoppade på Ikea igår: bäddset, badbalja (som kissen lagt beslag på, allt e tydligen till honom :) , skötbord, mm mm innan jag ska ta mig en liten välbehövlig lur. Vi får ställa allt i datarummet tills vi orkar ta tag i det o fixa till nåt bra. Kan lova att här e grejer högt o lågt! O inte har vi bestämt vart vi ska ha sovrummet heller - en del att ta tag i alltså o ingen orkar börja projektet.

Hjälp i form av tips, bärhjälp o energi mottages tacksamt.

Ge mig styrka!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Härliga bilder från den härliga dagen. Himmel vilket roligt bröllop det var. Lite trist att behöva vila en timme efter varje dans bara... Förstår att ni var på Ikea efteråt också igår. Att ni bara orkade.Ha det så bra.

Kram Nina

2008-06-30 @ 17:08:27
Postat av: Majsan

Hur orkade ni gå på Ikea???? Jättefina bilder - tack för dem! Håll er med Nina om att det var en fantastisk fest!

2008-06-30 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0