söndag

Var o skulle köpa kostym till John idag, en han sett ut för ett tag sen men såklart inte köpte på första försöket (det ska ju kollas upp o grejas ni vet )  Såklart va den slut o han har ringt runt till halva Sverige o det verkar va värre att få tag i den som det ser ut nu. Så vad han ska ha på bröllopet e just nu en gåta.....
Vi hari vart på besök på förlossningen i eftermiddag  o träffat en barnmorska för samtal o blivit guidade där. Inte en enda patient hade dom idag, helt tomt på stället! Det va iaf skönt att se hur det ser ut o få lite genomgång. Men vad svårt det e att komma på vad man undrar o har för frågor när man väl sitter där o kan få svar. Men jag tror det klarnade lite iaf.... lite. Till slut frågade hon om det va mycket i mitt huvud nu. Eeeh ja! :)

Har vart på Sibylla o käkat efter det, det va åratal sen sist så nu e jag MÄTT! Har lovat att ha te klart när John o Lenny kommer tillbaks från sin mc-runda Hu, jag får inte i mig en droppe eller bit till.....

Igår kväll såg vi fotbollen o slappade i soffan..FAAAN va sur jag blev när de gjorde målet på tilläggstid!!! 


  Tissen tyckte matchen va "sådär" ..... 


     Rasmus på besök

Kommentarer
Postat av: zara

förstår att mamma älskar den där hunden,, gud va söt säger alla här hemma :)

2008-06-15 @ 19:44:08
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mamma

men ja trodde han hade beställt kostym som n skulle hämta. Vad tokigt då. Kanske de har i Kalmar. hans mamma kan kanske kolla.Kram

2008-06-15 @ 20:46:16
Postat av: Majsan

John har ju en faster som är barnmorska. Hon svarar säkert gärna på frågor!

Tissen har en avslappnad syn på fotboll! Bra!!

2008-06-15 @ 22:10:41
Postat av: carro

Zara: ja han e go han, lite busig än bara. han e ju liten.. :)



Mamma: nä han testade bara då, tyvärr. så typiskt. den e slut överallt!



Majsan: ja han har ju det, träffar väl henne 28 juni om inte annat. John e favoriten hos svår lille kisse, han som inte ens ville ha nån först. Men han har ändrat sig rejält :)) Djur e ju för goa. Ni har ju åxå en mycket speciell liten katt. :)

2008-06-15 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0