klänningen

Har försökt ett antal gånger att få ett bra kort på klänningen till bröllopet, men det sket sig.
Men här e den iaf.... den öppna byrån ingår ;)





ÄNTLIGEN e åxå min utväxt ifylld, har hållt mig så närma bröllopet som möjligt men nu stod jag bara inte ut längre! Tusan va gott det känns. Det här va min sista heldag på jobbet, en något underlig känsla kan jag tala om. Nu e det halvdar som gäller fram till det e dax o det känns väldigt skönt. Jag verkar fylla dagarna ändå, imorg tex e det blodprovsdax igen ( mitt järnvärde ni vet) o packning inför Gotland på tors efter jobbet. Lite semster väntar alltså över midsommar......o efter det har jag en vecka till -hör på den då!!!!!!!! Livet leker med andra ord :)))


Kommentarer
Postat av: mamma

klänningen är jätte fin. den klär dig fint. skönt för dina ben med halva dagar nu. Kram mamma

2008-06-17 @ 20:50:18
Postat av: Maria

Du e jätte fin på bilderna

2008-06-17 @ 23:06:21
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Guchie

Asså allvarligt ja har aldrig sett en vackrare gravid kvinna nångång.. du e jättevacker tjejen! Finns inge finare än en gravid kvinna. Så vacker... :)

2008-06-18 @ 14:47:11
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Frida

Vad fiiin!!! Tänk på att du inte får överglänsa bruden, så du får fixa henne en jävligt snygg frilla... ;-)

2008-06-18 @ 19:31:56
Postat av: Guchie

Jag tycker då att de riktigt glöder om dig! :D Ser ut som en sol. Riktigt lyser! Jättevacker.

2008-06-24 @ 12:58:20
URL: http://www.guchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0