katt o hund

Inväntar min familj som ska komma på besök, det händer inte ofta men idag så..... Ska dra en repa med dammsugaren innan dess, lillasyster e ju allergisk o då kan det va bra att få bort så mycket katthår som möjligt. Gud så han fäller nu, det trodde jag de gjorde innan värmen kom..... Tji fick jag. Rasmus e åxå med (hunden) så  katt o hund får träffas lite innan vår semestervecka tillsammans i Blekinge. Det kan ju va bra.. Sist försvann katten in under en fåtölj o satt där sen o tyckte inte hunden va nåt rolig alls. Rasmus däremot blev så glad att träffa en katt (uppväxt med det) så han kissade på sig o tyckte "kom igen katten". Hihi! Jag älskar djur, de är för roliga! Bäst e nog att låta det ha sin gång o inte ingripa speciellt mycket, det sköter de bäst själva tror jag. Det där med att katt o hund inte går ihop, det tror jag e bullshit o att människan ser till den grejen mer än dom själva.... Jaja vi får se hur det går... Katten har ju hemmaplan så då kanske han e lite kaxigare :)


              

Mot dammsugaren -mitt lördagsnöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0