helgen i bilder

Några bilder från helgen.....

         

Uggla På Läckö gick inte av för hackor. Köpte med oss melon, jordgubbar, mackor o godis till en picknick -underbart!  Snacka om att den mannen radar upp hits o får publiken att sjunga med i varenda låt! Bästa konserten jag varit på.

På lördagen va det upp i ottan igen o göra en brud på salongen...  Vad roligt det är när de blir så nöjda :D
Därmed var min näst sista dag på jobbet gjord... En skum känsla!

     

Idag var jag hos barnmorskan (en ny idag, semestertider) o mätte o lyssnade, lillasyster Matilda va med mig idag. Allt såg fint ut o jag fick känna huvudet jätteväl, det e  ännu ruckbart tydligen...  Sen efter 15 så åkte jag o John till KSS på möte om förlossningen så nu e det "klart" angående den. Skönt det..så långt.





 

Kommentarer
Postat av: josse

gud vilken fin håruppsättning!

2008-07-15 @ 00:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0