kört...

Gissa vad jag gjort ikväll???? Kört motorcykel!!! De ni... :)) Bara i sakta gemak men ändå... Johns nya Harley va det åxå så det va med livet som insats - en skråma på den o man kan beställa kista sen. Närå, tror han tyckte det va lite skoj att jag gjorde det, till sist. Körde Hondan men har aldrig testat den här.

Sen mitt i allt började Allsång på Skansen medan jag satt på hojen så tyvärr missade jag  de första tio o med andra ord Lasse Stefanz.... Typiskt!  På tal om dansband så var presentationen om mig  på bröllopet  nåt i stil med " bloggande tjej som övningskör sin Bugaboo o hejade på Christer Sjögren i melodifestivalen" Hahahahah!!!  Det komiska va att när den kom på festen så dansade ....alla! Så kom inte här o kom ;)

Ska göra ett tappert försök till att se Allsången på webben men det verkar skita sig. Fasen!!! Mina persionärspoäng stiger för varje dag :) Men jag tycker det e såå mysigt :)
Imorron e det Allsång i Fornbyn i Skara där jag sett både Emil Sigfridsson o Marie Lindberg tidigare...imorron ska Date va där men det verkar värre med att lyckas få se dom. Dels ska John ha bilen till Kalmar på begravning o sen ska Maria komma hit. Kanske att även Marie trillar in här under dagen, om tid finns. Det vore trevligt! Kanske sista gången innan bebis? :) 
Jag jobbar  9-13 imorgon, det e mycket bättre än eftermiddagen som det oftast blir. Då går man hela dan o "väntar" på att man ska börja o inget blir gjort här hemma. Men nu måste vi till tippen o slänga all utrensad skit inom kort ( läs: innan John kollar igenom allt igen) ............

Nu ska jag ta kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0