struuuuul

Detta har vart en dag in "krånglets" tecken....... så mitt huvud e som kola nu. Det hela började i tisdags när vi va på Onoff för att utnyttja ett presentkort där genom att köpa en videokamera.. När vi till sist bestämt oss o  de ska dra av presentkortet så e det avmagnitiserat o han som sköter det hade gått för dagen o skulle höra av sig dan efter, vilket han åxå gjorde. Sen har han o John ringt om varann sen dess innan de fick tag i varann idag o kom överens om att jag skulle åka o köpa kameran idag. Häng med nu...
När jag kommer dit så fick han både kontant o kortbetalning o rörde till det nåt kopiöst. Så när han till sist tyckte att han fick till det så sa datorn att han hade dragit fel belopp på mitt konto, 164 kr istället för 1164kr. Då sätter han (av vilken anledning??) in beloppet på presentkortet plus det kontanta på mitt konto o skulle sen dra hela summan från mig. ÖÖÖHH?? Va det det smidigaste??  Då fanns det inga pengar på kontot eftersom det kan ta tre bankdagar för dom att ha sätts in, så då fick jag häva mig iväg o fixa  kontanter enbart. Så när jag fixat det så fattas det ändå ett litet belopp som han redan tryckt in att jag skulle ge kontant. Så då fick allt göras om ännu en gång o mitt huvud snurrade ännu mer. han frågade mig säkert tre gånger under tiden om det blev så som han tyckte. Hur ska jag kunna veta vad han gjort o hur deras system funkar???? Dessutom, nu när ja kollar på internetbanken så har han dragit det två gånger.. mindre kul att vi ska på semester snart o pengarna inte finns. Blir man trött eller???
Aja, det enda positiva e att nu har vi en videokamera!!!! Vi borde fan fått rabatt..

Nu ska vi ta kväll...... o ladda kameran :)

Kommentarer
Postat av: tilda

ta med laddaren till kameran också för den håller väl inte så länge.

2008-07-18 @ 12:00:01
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0