ullared o bytt rum

Då har vi gjort Ullared :)) Handlade bara en kofta till mig själv, annars blev det  mest barngrejer ( i massor) , kalsonger o strumpor o lite smått o gott som folie, tvål, tvättmedel mm. Satt o väntade på  de andra på en bänk vid kassorna o blev än en gång varse hur mycket folk verkligen handlar där. Jösses! Hyfsade dagskassor.
En rolig dag med mamma o mina systrar.....

I förrgår fick vi äntligen arslet ur vagnen o bytte rum här hemma som jag skrivit om tidigare....
Vårt data o musikrum har blivit sovrum,,, Känns bra faktiskt även om det  e ganska tajt på sidorna av sängen, men så får det bli. Datorn (där jag nu sitter) står i rummet som ännu inte  färdigt utan ska ha nån fåtölj till o ett litet bord såsmåningom. Så just nu sitter jag på golvet o har datan på en stereobänk, alltså mindre bekvämt vilket känns bra. Vi har som mål att sitta mindre vid den nu... o med träsmaken i rumpan e det målet lättare ;)
Gud vad vi slet med att byta rum alltså, vi höll på precis hela dan o bar grejer samtidigt som vissa saker slängdes eller bars upp på vinden, där John då fick ett ryck o skulle städa samtidigt.... "Ordning o reda" e hans grej medan min e "fort o lätt", jag slängde  ner massa skit i kassar som han sen satt o gick igenom... :))  Vi hittade åxå massa kartonger till grejer han köpt för aslängesen som han sparat i perfekt skick - varför liksom, undrade vi halvskrattandes? Någon sa till mig för ganska längesen att har man inte saknat grejerna på vinden/ i kartonger på ett år så lär man inte göra det heller....Ett bra tips!!  Det kör jag på numera o har slängt massa "skit". Helt underbart att se hur spacet växer här.



Nä nu måste jag in i duschen o fixa till mig. Jobbet väntar om någar timmar.....

Kommentarer
Postat av: josse

släng inget, ja kanske vill ha

2008-07-09 @ 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0