tisdag 15 juli

Vad fint väder man vaknade till idag o så typiskt nog har jag asont i halsen o e snorig, säkert lite feber åxå eftersom jag blir svettig av ingenting. Så det blir ingen sol för mig idag, då känns det iaf som bakterierna frodas. Ska istället sätta mig i kön på Lab halv två o avge lite blod o urinprov.. Sen blir det (om nu alla kan) ut o äta med jobbet ikväll, chefen skrev o frågade eftersom det närmar sig min "sista" dag  nu (fre)... Jajaja inga avskedscermonier nu bara ;)... så man tar till lipen på stället. Men en jättegullig grej o fint tänkt, ellerhur ?!

Hade en märklig feeling nä jag vaknade idag (alldeles för sent) att överläkaren vi träffade igår va här. Hm, måste väl ha drömt om honom antar jag. Han öppnade ju samtalet lite....halvknepigt sådär:  Jaha........... låååång paus..........vart ska vi börja..............ännu längre paus...............tills jag svarade o gav förslag hahaha! O blicken stadigt fast i mina ögon. Det kallar jag kyla.  Vi snackar inga små, fina, naturliga pauser utan han tyckte jag skulle prata från start antar jag  o tänkte hålla käft tills jag gjorde det :) O han lyckades ju :D Närå jag ska inte klaga på honom alls, han va förtroendeingivande som få. Det märkliga va väl att jag trodde han va här i morse.......

Nu ska jag föröka få  i mig min härliga (??) Blutsaft som jag försöker mig på istället för tabletter...
Håll en tumme på att det stannar där det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0