tänker...



Tänker på min kära sambo som just nu sitter på begravning. Usch o fy va jobbigt sånt är. Det känns som jag själv satt där igår... Det bästa e dock att en stooor sten faller från hjärtat när det väl e gjort, det e då man kan börja sörja o förstår lite mer av allt svårsmält som det innebär. Det e vid såna tillfällen man önskade att man va lite mer kyrklig av sig o såg det som "dom", att det e så naturligt att gud kallar hem personen.. a nåt sånt. Men tyvärr .....

Nu ska jag snart börja jobba o ska dona med lite här i hemmet först.

Ha en trevlig dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Hoppas John kom väl hem igår. Det var en jätte fin begravning och det känndes bra, fast sorgligt.

Hoppas du mår bra, antar att det börjar att bli tungt nu. Jag har ju bara 15 dagar kvar nu till det sägs vara dax men den kan gärna komma idag.



Antar att John tog sin enhjuling till jobbet idag....



Kram Nina

2008-07-11 @ 09:19:35
Postat av: carro

Nina.. ja nu e jag rätt less på denna mage o att va osmidig. får hoppas, som du, att den kommer lite innan. ja han hade ned sig lite grejer hem, just när vi röjt ur våra utrymmen..... kram

2008-07-11 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0