mulet

Hade hoppats på sol idag med men det va mulet när vi vaknade. Kanske lika bra ned i o med att vi skulle styra kosan mot Göteborg. Sagt o gjort så har jag nu kört John till flyget under ständig utfrågning om jag tror att "det e nåt på g" snart... eller "hur känns det".. Han e ju för go! Än så länge tror jag den stannar där den är faktiskt, annars har Hanniz erbjudit sig att köra mig till Skövde. O jag gissar att mamsen skulle infinna sig ganska snabbt hon med... Det e en livlig krabat som gör sitt bästa för att sno runt i det trånga utrymmet o stöta mig på samma ställe i sidan hela tiden, speciellt när jag sitter ner o det blir  ännu trängre. Lille vän, det gör ont...

Nä nu ska jag ila vidare här hemma o fortsätta med tvätten innan Hannah kommer o vi ska ut o käka glass. MUMMA!!
Bädda sängen kanske vore en god ide´åxå?

Eller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0