min torsdagsmorgon

Återigen ser man blååååå himmel. Det innebär stranden för mig... Undrar dock om jag ska ringa Vårdcentralen först, det sved rätt rejält när jag kissade nu, kanske urinvägsinfektion. (Ni antecknar va?? ;) Har typ aldrig haft det...som jag minns iaf men jag antar att det e såhär det känns..? Får väl vänta en kissomgång till o se....det lär inte dröja länge :) ska iaf ta o svänga förbi affären o köpa tarnbärsjuice som jag hört från kloka munnar ska va bra för "kisseriet"... har ju badat en del i sjön nu när det vart så varmt. Kanske att jag ska skippa det idag då... Phu va varmt.

Vaknade av att jag blev grundligt tvättad idag..kissen va på sitt mysigaste humör o skulle absolut sova runt min hals o pussas. Goding där! Just när jag slagit upp ögonen piper det i mobilen. John! Nu, såhär tidigt?? Han hade vaknat till nånstans i Norrland o undrade om vattnet gått hihihihi!! Tala om att ligga på helspänn. Näääe så min kära, allt e lugnt. :D  Hoppas han kunde somna om.

Det får bli en tallrik gröt nu  o sen lite matsäck i kylbagen o iväg......


e det inte uuuunderbart med sommar????????

Kommentarer
Postat av: Guchie

Awww va han e noga att du ska må bra! :D Du har verkligen fångat en underbar kille! Du har ingen annan på lager åt mig? skratt ;P

2008-07-31 @ 11:03:44
URL: http://www.guchie.se
Postat av: tilda

när kommer john hem igen? tänkte att jag kanske kunde komma till dig nu när han är borta nån dag? om du inte ska göra nåt spec.

2008-07-31 @ 14:21:15
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Maria

Gullig han e ;) Verkar verkligen vara en kille som är mån om dig o bebisen

2008-07-31 @ 16:59:10
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0