födelsedag

Måste delge er det fina jag fick av familjen när jag fyllde år o lördags.....firade mig i trädgården vid stugan i solen med glass o tårta....

Heiress -parfym av Paris Hilton
Mascara
Tröja Gina Tricot
Bikini Gina Tricot ( som ja fått massa beröm för på stranden)
Kameraväska till videokameran

Tack alla för allt, jag blev jätteglad!!!

Fick nyss ett sms om att Nina fått en liten kille idag så STORT grattis till dej o familjen!!! Bra kämpat!!!! O Johns barndomsvän fick igår...så det verkar bara bli vi kvar som får hålla ut lite till.. En kille o en tjej hittils -undrar just vilken sort vi får ??!! Jag har drömt att det kom en liten grabb men jag har känslan av en liten flicka..
Hmm.

Nu ska vi se på förlossningsfilmen som vi missade på kursen sist....
 Får väl se om man längtar dit eller inte.......

Kommentarer
Postat av: josse

fan bikinin fanns inte kvar i skövde. endast lila trosor. kolla om ni har i lidköping.. brun vill ja ha.

2008-07-29 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0