min lördag

Idag har jag först jobbat, sen fika med Maria på stan, shoppat två tröjor på Gina, Body Butter på Body Shop o lite smink på H&M. Vet inte när jag gick i affärer sist men jag har verkligen inte vart sugen på det, o det märks  i plånkan -shit va pengar man (läs JAG) spenderar på kläder o smink. Men jag har heller inga andra laster som cigaretter, sprit,  snus o dyl, så tycker jag man kan få han nån ovana. Jag menar, den skadar åtminstone inte andra.

Cocoa Butter Body Butter

Bla detta inköptes, men annan färg på skuggorna....
(blev fel med bilderna men skitsamma, ni ser ju...)


Har åxå sett Mellis ikväll ihop med Maria o gissa om jag kommer bli tråkad, men jag gillade Fridas "Upp o hoppa" o går här o nynnar (rappar?) på den än :) Behöver jag säga att vi var oense i  soffan?! Den och BWO va faktiskt bäst tyckte jag, men det e jag det, utan varesig tonkänsla eller vett att hålla käft när man gillar "fel" saker....hihi! Men det bjuder jag glatt på!
En sak undrar jag bara: hur/varför lyckades de "sminka bort " Martin i BWO:s annars så fina ögon???? De syntes ju knappt! Dåligt. Såg lätt nyvaken ut :)

Nä nu har jag tyckt klart för idag tror jag.
Åsikt någon ??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Näää Fridas hade jag svårt för ... har lite svårt för såna som sjunger på skånska ;-) ! Men tyckte BWO var toppen ! Även Patrik var bra !

2008-02-24 @ 17:20:07
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0