lediga måndagen!

                                                  Min lediga måndag!!

Idag e den visserligen lite uppbokad med vissa ärenden här o var men ändå.. Dessutom ser jag solen utanför fönstret -känns helt overkligt! När såg man den sist?

Väntar på att John ska vakna så vi får en dag ihop, han har vart på båt sen i onsdags o kom sent igår, så det känns längesen man sågs nu. Om bara vädret håller i sig kan det bli en promenix  längre fram kanske. Nä, jag kanske ska överraska med kaffe på sängen idag, det är ännu längre sen! Fick lite smink jag beställt, tänk va skoj det kan va med sånt! Man blir som barn på julafton :)
Det första vi va tvungna att göra när han kom innanför dörren va att raka bort en stor tuva i kissens päls vid bakbenet, vilket va smått omöjligt. Shit va den satt! Men efter hårtussar som flög o en katt i upplösningstillstånd så fick vi till slut bort den o den satt precis intill skinnet, fattar inte hur vi kunnat missa den när vi borstar! Tur att jag äger en rakmaskin, annars vetitusan hur vi fått bort den, sax funkade inte.

Hoppar lite mellan ämnena men håll till godo:

Vi kom till sist iväg till Karlsborg igår o vägarna va faktiskt helt okej. Så nu har jag uträttat en del där..förlängt Josses hår, klippt mamma, Annika o Bengt, skulle vart hos farmor o farfar med men tiden fanns inte tyvärr. Får bli nästa gång. En heldag där blev det o middag med mamsens köttbullar!

Mot köket.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0