donar

Min fredagskväll:

färgat håret
tvättar (håller på)
dammar (tar övrigt imorg)
kollar på Let´s dance ( gud va jag önskar man kunde det där!!)


Roligare kväll kunde man ha men knappast mer nödvändig!! ......Ibland e det bara att krypa till korset.

Om man bara hade en full sån där...

Förresten.. idag fick jag en stoor komplimang! Jag älskar lukten av sköljmedel, ni vet när folk går förbi o man känner en fräsch doft av det  -underbart! Finns ingen bättre doft. O idag var det en kund som sa det till mej :) :) :) Att jag luktade gott sköljmedel o frågade vilket vi hade.  Gick lite med näsan i vädret sen....

Kommentarer
Postat av: josse

vad har du för tvätt medel då? kommer ni ida.. john måste få sina pengar..

2008-02-09 @ 08:50:43
Postat av: Anna

Hej dig känner jag igen. Du brukar åka båt ibland eller hur? Ska du åka den 24e med grabbarna i Date?

2008-02-09 @ 13:27:29
Postat av: zara

om du gillar nytvättad doft ska ja tipsa dig om CLEAN warm cotton eller fresch loundrary (stavning?) med den parfymen luktar man nytvättad hela tiden :)

2008-02-14 @ 10:53:20
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0