trööött

Shit va trött jag e !!
Har haft en något stressig dag på jobbet o ska slänga mig i bingen efter en varm dusch, jag lovar att jag somnar på tre röda..
 Imorron kommer mamma o systrar o ska bli julsnygga i håret så det e bäst att va utvilad :) Livat värre brukar det bli. Dessutom ska Lilly till BVC på vägning o mätning, skönt att ha det gjort innan jul. Hon spyr ju en del vår prinsessa., men det komiska e att hon oftast inte spyr alls dagen innan vägning, så även denna gången :) Sen ska jag städa av lägenheten som jag alltid gör innan vi åker bort några dar, då e det så skönt att komma hem.

Har hittat alla klappar nu utom Johns sista, den har jag bestämt mig för att köpa i Kalmar, det e alltid roligare att shoppa i andra städer.

Nä, in i duschen o sen mot sängen. Hoppas vår kvällsdrottning Lilly samtycker.... Lik sin far även där.

KRAM

///    Trötter

Kommentarer
Postat av: Anonym

får ja följa med på bvc?

2008-12-18 @ 23:12:46
Postat av: ann *jönköping*

Vill "bara" önska God Jul! Måste kännas speciellt med den första som tre! Kan tro att Lilly kommer att drukna i paket;-) Ha det så mysigt! Kramar

2008-12-22 @ 19:29:20
Postat av: Dette

GOD JUL!!!

Kramar

2008-12-24 @ 23:15:50
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0