Skövde

Idag har jag o min lilla familj gjort Skövde o jag har faltiskt inhandlat julklappar o har bara några få kvar. Äntligen har jag börjat, det trodde jag aldrig ! Den obligatoriska fikan började vi med eftersom Lillys matosovklocka ringde, med det gjorde även att John fick "sjunk" efter bara en kort stund i affärerna, så har spenderade mesta tiden vid mobilerna. Vi e nämligen båda i behov av nya såna, en mindre rolig utgift tycker jag. Men min hänger sig då o då, o hans stänger av sig mitt i samtalen -nååågot irriterande! Så inom kort får vi nog bita i det sura äpplet....

Köpte en grej till hemmet faktiskt, en sån här från Serholt.
Så nu har Lillys mössor o våra vantar en plats o slängs in




Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Den var snygg :)

2008-12-07 @ 23:05:07
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0