kebabtallrik

Sådär, jobbdagen e gjord o jag e hemma med min lilla familj igen. Lilly låg o sov när jag kom hem o när det sen började röra sig under filten o hon vaknade till fick jag vääärldens smajl,  typ "åh du e hemma mamma!!"
Nu e kababtallrikar beställda o myskläderna på, det e alltså soffan som gäller nån timme framöver. På med filt o goa kuddar så e kvällen gjord :)
Ska jobba imorgon igen, jag sparar ju ändå några mammadagar som e värdefulla. Såklart att man hellre e hemma, men nån ska dra in pengar åxå å hon e ju med sin pappa hon tycker så mycket om.  Sen e det som sagt ganska bra att komma ur barnbubblan ibland... Desto roligare att gå in i den sen igen!!

Lilly gymmar en stund nu (läs rycker o sliter i allt, hihi) ,då ska jag passa på att dra varvet med dammsugaren. Gör jag nåt annat?? O duka, maten e snart här .
Sällan har jag ätit så mycket skitmat sen jag gick hem med henne, men oooooh så gott!

MMMMMMMMMMUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Guchie

Gött de lät me kebabtallrik.. sugen

2008-12-15 @ 21:11:26
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0