inget vettigt alls

Idag har inte mycket nytta gjorts....

 vi vaknade halv elva allihopa o fick i oss frulle först vid 12-tiden. Lilly tyckte nämligen att elva va på tok för tidigt att sova igår o va vaken till halv ett.
Sen träffade vi  Anna o Filip från vår föräldragrupp o fikade på stan, o när vi satt där kom en tjej till därifrån så lite snackande blev det.... Hann även köpa två julblommor på torget på väg dit som nu pryder vårt tv-rumsfönster fint. Ni vet såna där granliknande saker..  Blev faktiskt rätt fint.
Va även inne på Lindex o hittade världens erbjudande på byxor o tröja till lillan, 79 kr för båda. En röd dress med rosa grejer i luvan. Hon e så fin i rött vår lilla groda. Tog dock en större storlek så än kan hon inte ha den.
 
 Nu e John, hurtbullen på gymmet, Lilly sover o jag sitter här lite smått rastlös trots att  det  egentligen finns att göra, så som dammsugning o bädda rent i sängen men det e tyvärr inte så lockande.
 Men ooo så väl behövligt.


Har åxå så sakteliga börjat kolla lite på hur vi vill ha det i vårt "mellanrum" här hemma o det e inte  lätt. Det e för smalt för att ha som tv-rum o  ingen höjdare som sovrum....just nu står här dator, två byråar, piano, gitarr o bas, grejer som tar rejält med plats till mitt stora förtret men jag förstår att John vill ha det åxå... Det tråkiga e bara att det e rummet som e mitt i lägenheten o det  blir alltid rörigt vilket e sååå tråååkigt när det kommer folk. Men vi får fundera ett tag o inte förhasta oss, fast jag jämt påpekar att vi inte vart på Ikea sen Lilly kom. John tycker dock att vi va där för två år framöver innan hon kom =S  Jag håller inte med!

Nä dammsuga va det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0