idag o sen

Hittills:

Lilly sov till 8 o sen till halv tolv, hon hörde nog min bön igår. Sen fick jag ett ryck o dammade, dammsög o tvättade golven. Samtidigt kom jag på att shit vi har tvätt-tid nu åxå, vilket va såååå välbehövligt ! Så nu e städet gjort men en hel del tvätt återstår....det blir lite handdukar o kläder eftersom vi snutta e en spytjej. Men ack så go !!!!  Just nu käkar hon upp min tröjärm, allt ska tuggas på !!

Ska:
Om en stund ska vi åka 2 mil utanför stan o träffa Hannah m familj, vi e för dåliga på att ta tag i det men nu så...
Ska packa lillans väska o klä mig själv i nåt annat än marinblå, svinfula mysbrallor  o munkjacka.... Ni skulle se mig nu. Eller inte.

Ääääntligen har även vi bestämt hur o var vi firar jul i år. Men det återkommer jag till.. Innan dess ska jag nämligen med salongen o se Peter  Jöback på fredag... :D

Måste fixa vidare....

Kommentarer
Postat av: hannah

Roligt att äntligen ses o tack för frisyren fått massa komplimanger idag.... o då får man ju hänvisa till frisören :)

Ha det bra kram

2008-12-11 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0