vad dagen har att erbjuda

Undrar vad denna dagen kan ha att erbjuda.....har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. John jobbar idag i utbyte mot den dagen vi ska till sjukhuset på koll så vi har varann som stöd den dan. Det kan nog vara skönt OM det nu skulle bli igångsättning. Eller i alla fall. Jag gillar inte sjukhus direkt o får en slags oro så fort man vet att man ska dit, känns alltid som det e nåt "fel" på en o man ska få sin dom ungefär o jag e alltid skitnervös när man sitter o väntar. Men jag vet att de e superduktiga o hjälpsamma så med Johns lugnande ska jag nog överleva det med. Som sagt, tur man e olika!

Ska få i mig min gröt o sen kila iväg mot Apoteket för inköp av diverse "bra ha grejer", tom röra på mig lite, jag blir helt förslappad av att gå hemma själv o vissa dagar blir det bara till soprummet o tillbaka om det e riktigt illa. Men idag skiner solen o då får man minsann passa på!


Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Maria

Verkar vara en seg liten krabat du har i magen

2008-08-30 @ 11:26:04
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0