tråkda´...

Vad gör man en dag när det fullkomligt öser ner o det bara e basket o annan skit på tv?

Tvätta? för fullt gjorde jag igår,men soffan, som va viktigasst av allt glömde jag. Åhh så typiskt!
Städa? Näe tack, det kan man göra dagarna i ända men det spyr jag på just nu.
Mysa med kissen? Han som vanligtvis brukar mysa halvt ihjäl sig, han e fågelskådare idag o sitter o pratar med duvorna.


Får väl bli en dag framför tv:n ändå....o plocka in tvätten :)

Nu ringde Frida iaf ovi pratade bort en stund. Så mysigt när folk hör av sig....

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

hur vore det omm fröken vilade på sängen en stund?

Passa på när du kan, du behöver mycket krafter sen ,vet du.kram mamma

2008-08-14 @ 14:37:16
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: carro

Det gör jag mamma lilla :) men om jag gör det HELA dagarna så kommer det väl ut en bautabebbe! Har inte gjort många knop idag, bara vart till affären o köpt tidningar. Blir väl en sväng på Hjulafton sen antar jag..... kram carro

2008-08-14 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0