torsdag 21 aug

Va uppe med tuppen idag o satt framför OS medan John o Lenny drack kaffe innan jobbet, men sen gick jag o la mig igen. Känner mig halvfebrig, grusig i ögonen  o så matt! Men vid halv ett gick jag upp igen o fixade middag till oss. Ja det e väl vad jag hunnit med idag :) Jag som hade planerat att byta gardiner bla....
Ibland blir inget som man tänkt sig...

Har starka funderingar på att gå ut o springa en runda (a inte i os-tempo då), det här barnet verkar vilja stanna i magen för evigt känns det som. O då tänkte jag att en löprunda kanske kan sätta fart, detta börjar gå mig på nerverna kan jag tala om. Man blir tokig av att inget händer o överallt "ploppar" det ut ungar som skulle kommit i sept typ. Här sitter jag o jäser .....FORTFARANDE!!! O en igångsättning verkar inte vara att föredra enligt de kunniga. O det klart, det naturliga ska ju va bäst.
Kan då naturen sätta fart????? Fyra dar över tiden o jag kriverar snart.

John däremot jublar för varje dag jag går över, han e livrädd att det blir ytterligare ett lejon i familjen. Hans mamma, pappa, bror o jag e det o det räcker mer än väl tydligen, han orkar inte med fler säger han :) Tror det  e 23 aug det byter tecken..... o han börjar ju få vatten på sin kvarn. Mamma e säker på att den kommer 28e eller senare för att hon e i Norge med jobbet då..... hon gråter väl blod o pappa får åka o hämta henne om så blir fallet hihihi!!




Måste bara ta upp en sak eftersom det kommer upp nya fall varenda dag....
Detta med doping!

Hur kan man åka till ett OS o tävla o med gott samvete stå å le på prispallen, väl medveten om att man inte tävlar på samma villkor utan har FUSKAT sig dit???? Hur skoj kan det va? Har inte folk nåt samvete nu för tiden? Hur vågar man ta risken? O kom inte o säg att "jag fattar ingenting, ingen aning hur det ämnet kan ha kommit dit". Magdalena Forsberg berättade på sin tid att man som elitidrottsman/kvinna inte ens ställer ifrån sig ett vattenglas med risk för att nån lägger i nåt  o man har koll på varenda grej man stoppar i sig o ev mediciner. Så att inte veta nåt verkar ju va ren bullshit! Att då som 7-kamperskan Blonska åka dit o va avstängd två år o sen komma tillbaka o göra samma skit igen. Helt otroligt -UT MED IDIOTERNA!! Direkt. Nu ska hon tydligen få hoppa längd imorron ändå. Sätt på henne dumstruten för f*n o bua!!!

Idag va det hoppryttarna från Norges tur att åka dit för otillåten salva som ska ha tagit bort smärta. Märkligt i så fall att man inte vet vilka ämnen som tillåts. MÄRKLIGT.


Nä, ut med fuskarna DIREKT.





En sak till..... Alla kompisar får panik för att vi inte fixat allt ännu, o visst vi e lite sega men vi hinner ;)
vi har nämligen ingen bilbarnstol köpt ännu o har tänkt oss en med bas som sitter fast i bilen. Nån som har en begagnad till bra price att sälja??

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har en känsla av att barnet kommer innan måndag

2008-08-21 @ 14:54:43
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Carro

Ut och gå en sväng på 1-2 tim i raskt tempo så sätter du nog igång det hela:-) Jag bruka göra så i slutet och det ha fungerat varenda gång. Denna gång få jag inte göra det ännu för jag ha fyra veckor kvar men jag är sugen på det kan jag lovar men bebisen är lite för liten ännu. Lycka till!

2008-08-21 @ 15:41:29
URL: http://carroregin.blogg.se/
Postat av: zara

vi köpte stol när vi låg på bb, eller rättare sagt emil fick sticka iväg:)

Vi hade en britax som man bara satte in och kunde ta ut. bärbar så att säga ;)

2008-08-21 @ 18:59:30
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0