tisdag

Hade lite funderingar på en Örebrotripp idag eftersom John ska dit o spela men den planen gick i stöpet  ganska direkt tyvärr. Så om en stund ska jag till Hannahs föräldrar utanför stan o bli bjuden på rabarberkräm dagen till ära. *mumsfillibabba* Måste va två år sen jag åt det tror jag o det va på samma ställe då, OCH hemmagjort!

Igår kväll va vi duktiga o gjorde det avslappningsband jag skrivit om tidigare. Det e superskönt när man väl tar sig i kragen o gör det, men det får va vid läggdags så man kan vingla till kojs sen, man får lite knäck i kolan om man så säger...  Tror dessvärre att bandet har bäst lugnande inverkan på "fel" person. Tittade nämligen upp på John i soffan när det närmade sig slutet  o såg att han tittade in i huvudet ganska rejält,,,han kan konsten han :D O brevid mig hade visst kissen kommit o lagt sig......o sov han med.
Varför e inte jag sån??!!

Har nyss klämt en middag tillsammans med John o skjutsat honom till jobbet igen med tillhörande väska. Jan ska tydligen hämta honom där direkt när han slutar. Hm, tänkte jag i mitt stilla sinne, hur f-n ska de hinna det har de tänkt???? Men i nästa sekund infann sig även tanken att "näe, det där får världens två största tidsoptimister klara själva". Så jag sa inget. 

Nu ska jag byta från mina matosande kläder till nåt lite fräschare innan jag ska ge mig av....


Trevlig tisdag!!!
O missa inte allsången ;)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanske slutar med att du och Marie ligger på BB samtidigt

2008-08-05 @ 15:09:19
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Dette

Det e så synd att du inte kunde bli med i kväll juh! Men vem vet... har du inget inplanerat på söndag kanske du kan få "oväntade gäster"? Vad tror du? ;) kram

2008-08-05 @ 15:41:05
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Majsan

Fick John tillbaka plånbok o mobil?

Risk att jag missar allsången - spelar in den för säkerhets skull. Ska hälsa på Charlie ikväll.

2008-08-05 @ 17:58:31
Postat av: carro

maria....nja det tror jag inte.



Dette....e i Karlsborg i helgen, papsen fyller vettu. skulle ni hit??



Majsan....ja både mob o plånka e här igen, ibland ska man ha tur!kortet spärrades ju så han väntar på det nya. de sakerna e ju de värsta att slarva bort. missar du allsången som e det bästa av allt ;) lille charlie börjar bli stor nu va??



2008-08-05 @ 22:31:13
Postat av: Dette

Ja Jopn sa nått om det... Alltså vi brukar juh vara ute och åka på söndagar så varför inte en tur neröver tänkte jag... Men fungerar det inte får det bli en annan gång! :) OM det inte e så att ni åker hemover framåt lunch/eftermiddag på söndag...

kramar

2008-08-06 @ 10:40:06
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0