datakväll

Första dan utan nåt OS, hur ska det gå kan man ju fråga sig?? :)

Igår kväll va datageniet Lenny här o hjälpte oss med att installera lite grejer på datorn o sen få över filmer från kameran till datorn -vilket meck! Men nu funkar det iaf o jag (som har noll ordningssinne) har skrivit på skivan vad det e på till o med. De ni! Kan ju va bra att veta sen.. Annars äger jag inte ens en pärm att ha viktiga papper i o fodral till cd, vad är det ?? Nu när jag gått hemma har det dock sällan vart stökigt här, jag har ju typ inget annat för mig. Kan ju hoppas att trenden består ett tag till.

Jenny har varit här på en fika på mammas bullar o Josses rulltårta som vi smygtestade, de ska ju sparas till alla besök. Jättegoda båda två!!! Efter en stund kom Lenny som hade långrast o tog sin lunch med oss. Ytterligare en halvtimme efter det kom John hem o käkade så helt plötsligt slapp jag va själv med råge kan man säga. Gillas! Jag o Jenny va även en sväng på stan o jag mötte ett antal kunder. "Åh har inte du fått än"? Näe, 8 dar över idag. Ja det e väl ungefär de orden som upprepas gång på gång :)

Imorron ska jag o Jenny ut o plocka svamp, det e med blandade känslor kan man säga. Jag lider nämligen av stans värsta ormfobi o går helst inte i skog o mark alls när det e som mysigast...som nu. Men jag får ta på mig stooora stövlar o bara leta svamp o alla ormar: skingra er! Spindlar, råttor, a vad som helst men ormar klarar jag bara inte av alltså. Som synd är, när det e fint väder o man verkligen borde va ute o njuta.....
Hoppas iaf på god svamplycka!


Idag har jag gått hela ÅTTA dagar över tiden. Man kan ju undra om det bara e en stor brakfis där inne??

Kommentarer
Postat av: Dette

Herregud... Vad blir det med bebben eller? Ho ho... Dax att komma ut nu!! Kram

2008-08-25 @ 11:24:55
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Maria

En av mammorna till ett av mina barn har gått över 2 veckor över tiden typ.

Får hoppas era småttingar kommer ut snart. vem vet, du kanske är på BB nu

2008-08-26 @ 17:58:39
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0