tur i spel?

Regn, regn o åter regn. E det så att sommar´n e slut nu? Det ser nästan inte bättre ut.

Måste börja med att gratta mamma som vann 1500kr på tutbingo igår. Gudars vad glad jag  skulle bli om jag vann det! Mina systrar brukar skratta åt mig när vi spelar på spelautomaterna på Kinan hemma, jag tar ut min vinst vid 20 kr typ o e jättglad! Själva vinner de kanske en femhundring innan de börjar dra på smilbanden. Men inte här inte, jag e glad för det lilla!!! Man kanske skulle ta o börja spela på nåt så man har ens en chans att vinna?? Enda gången jag gör det e när vi e på Axevalla o kollar på travet några gånger per år, annars händer det aldrig. O jag spelar HÖGT!! 10 kr på vinnare o plats på två hästar/lopp ;) Konstigt att jag aldrig tar hem storkovan ellerhur??!! hihi.
Vem vet jag kanske skulle bli rik om jag började spela lite? Av att gå hemma blir man det iaf INTE, det  e ett jag vet med säkerhet. O några tior då o då kan man faktiskt avvara....annars hamnar de i godiskiosken ändå.

Idag har jag faktiskt inget planerat alls, tror det e första dagen sen jag gick hem o det e åxå min första dag som MAMMALEDIG idag!!!! Känner att jag bara behöver ta det lilla lugna en dag istället för att tvätta, städa o greja med allt hela tiden. Men nu e det svårt att göra mer här i hemmet utan att vi köpt de nya möblerna, det står liksom o väntar överallt känns det som.  Alltså hägrar Ikea inom kort.

Vill passa på att GRATTA Jan o Marie till deras lilla tjej som kom natten till 5 aug. Nu har ju tidningarna skrivit om det så då vågar jag åxå :D All lycka till er o lillan!!!! Jättesöt ser hon ut att vara på den bild jag fått iaf o jag trodde inget annat.


Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0