tid för koll

Nu har jag fått en tid på förlossningen iaf för större koll. Bedömer de då att den skulle behöva ut (om den inte, mot förmodan, skulle ha kommit) så sätter de igång mig direkt. Det va en hel del grejer de skulle ha koll på tydligen... HERREGUD tänk om vi har en BEBIS efter det besöket ....eller ja, nåt dygn senare då kanske? :S  Nåja, bäst att hålla låga förväntningar men man vet aldrig...
Kommer nog aldrig gå in i mitt huvud att det e en människa där inne. Känns hur sjukt som helst. Men man lär bli varse så småningom...
Mamma o syrran e i Norge o mamma har länge sagt att den kommer då, jag lovar. Så vi får la se ;) Så jag har fått stränga förmaningar om hur det ska gå till om det skulle bli så :) ldag e de på en fabrik där de måste hålla mobilen av hela dagen o det e jobbigt kan jag tala om, för dom alltså. Jag e nog den som e lugnast av alla i det här konstigt nog, jag som brukar stirra upp mig.
 Men jag e väl smått apatisk i all väntan o förhoppning ?!


Måste berätta om mitt lilla(?) missöde igår. Fick för mig att göra våfflor men några ingredienser saknades o dessutom själva våffelgärnet. Så jag åket iväg mot affären o John tog mc:n till en kompis utanför stan för att låna det. Så när jag svänger ut på den större leden utanför så tycker jag bilen dar åt höger o det låter som nåt fastnat i däcket. Bäst att stanna o kolla... Sagt o gjort så stod jag på närmsta parkering lite på sniskan sådär halvkäckt.
PUNKA!!!!!
Ööööh, jag missade garagelektionen på körskolan o dessutom har jag aldrig behövt göra sånt, så jag ringde pappa (John satt ju på mc) som sa att jag inte fick köra en meter till, då pajar fälgen. Så jag började rota fram lite smått o gott som fanns i bak o när John sen kom tillbaka så fixade han det i en handvändning. Tack gode gud för killar ibland alltså. Jag min klenis bidrog med att lossa några muttrar hihi...O jag FICk integöra mer heller för den delen, för John :)
Så numera har vi tre jättsnygga fälgar o det fjädre lyser "jag e ett reservdäck" med gula klisterlappar på som inte går att få bort o svart fälg. De ni, snyggt som........?
Det går vår väg nu..INTE. Vi e ju lätt beroende av bilen åxå inför sjukhusfärder mm så det e bara att punga ut med pengar o köpa däck. GRR!! Precis va vi behövde.

Men våfflor fick vi o goda va dom!!!! :D



Måste passa på att länka till min vän o vapendragare Lennys premiär i bloggvärlden. Han e snart fast han med ;)

www.bandetdate.blogg.se 

Gå in o kika!

Kommentarer
Postat av: Dette

Men herregud hög-gravida människa! Hålla på att skruva muttrar och grejer! Klart Jopn protesterar!!! Men jag säger som jag har sagt förrut! VART e bebben eller? Kramar

2008-08-29 @ 13:26:16
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0