stackare

Nyss hemkommen från ännu ett besök hos världens bästa Kerstin (barnmorska) o hjärtljud, blodtryck o annat ser fortfarande jättebra ut. O bebisen ligger som sagt väldigt långt ner. Bara att fortsätta vänta ännu mer då.... Innan jag gick sa vi att ja då hoppas vi att vi inte behöver ses nästa torsdag då :) Men det vetisjutton.

Just nu e mina tankar mest hos denna tjejen... Stackars jävel!!! (sorry) Idrottsprestationer e som sagt bland det starkaste jag vet o denna tjejen verkar ju bara hur underbar som helst. Att då ha tränat o slitit med blod, svett o tårar i 4 år för detta os o trilla på första häcken. Den finns inte ord. Jag grät jag med.




Bild: Aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja, Sanna var värd ett bättre öde! Tycker också hon verkar gullig.

Nu börjar även fastrar bli lite otåliga på bebben! Vill veta vem det blir! Kramar!!

2008-08-18 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0