söndgasfrukost MUMS!

Det blev en runda på stan igår o lunch med Sara. Därmellan stannade jag nog var tionde meter för att svara på frågan "har inte du fått än"? Jo jag går här med stor mage o har lämnat ungen hemma...inte. Men det klart att folk undrar, det förstår jag med. Däremot e jag så less nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Jag köpte faktiskt inte en grej, jag vill vänta till efteråt o se hur man ser ut då, det vet man ju ingenting om nu. ( Kanske tur?) Dessutom tillåter inte denna månad några utsvävningar...pga en viss revisor. Åh, jag (med flera) retar ihjäl mig på henne. Men men det får bli en riktig  skitmånad nu o försöka ta igen det sen förhoppningsvis.

Nu har jag dukat fram söndagsfrukost med urgott bröd som vi ska mumsa i oss. Jag som e mackoman o skulle kunna leva på enbart det, bara ääälskar frulle med massa mackor :) o helst varm Oboý till , då e det fulländtat!

Det slår vi till på vetja....

Kommentarer
Postat av: nina

hej carro

ville bara skicka ett stort lycka till idag.visst skulle ni på kontroll idag på sjukhuset.hoppas nu dom puttar i gång dig.snart har ni er bebbe här.ludvig han är fem veckor idag och har firat med att vara vaken större delen av natten.

kram nina

2008-09-01 @ 07:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0