ska iväg igen

När inte ens vanliga kärlek e hemma tar kissen över rollen galant o man blir väckt med pussar o tassar i ansiktet varje dag. Åh min goa svarta, håriga vän va jag tycker om dej!!

Ska packa ihop lite kläder o strandsaker till oss o kl 13 bege mig mot Landvetter igen o hämta John, därefter ska vi till Kungsbacka o hälsa på Simon o Maria till imorron, perfekt att slå två flugor i en smäll.  Skoj att träffa  dom o förhopnningsvis få en tur i nya båten om vädret e med oss. Men de säger väl att detta e sista soldagen på ett tag. Då gråter jag blod!



Messade med Ann (chefen) igår kväll o det slutade med att vi satt o babblade i telefon i över två timmar till tolv i natt, det e mycket man har att prata om när man inte setts eller snackat på länge :D Men ändå e det absolut som igår -preciiiis som det ska va! Det vanligaste samtalsämnet just nu e ju hur man tror bebben ser ut o vad det blir...o NÄR?? O ingen undrar mer än jag kan jag ju säga..men man får vackert vänta o se. Fick ett mess det första som hände idag med, men inte av John utan mamma.: Du har inte åkt in va? Vaknade i natt o fick för mig det. Näe snälla mor, jag vaggar kvar här hemma!

En mindre rolig grej e att John glömt sin mobil o plånbok på en på en pizzeria i Sundsvall o de hade stängt när han kom på det. han som alltid har sån koll på grejer...men det kan ju hända alla. Jobbigt nu bara om jag skulle behöva få tag på honom snabbt eller om han skulle behöva legitimera sig utmed vägen hem..... då sitter han ju där han sitter. En vänlig dansare som va på stället skulle gå dit idag o hämta gerjerna (hoppas nu det finns kvar) o ge dom till bandet på söndag. Håller alla tummar!!!

Nähä, här finns ingen tid att sitta. Mot packninge o frullle.....

Kommentarer
Postat av: Guchie

Men va snälla människor de finns :) Tråkigt när sånt händer dock :( Ja som e prylmänniska nr 1 skulle få panik ggr 10 om ja upptäckte att mina saker va borta :S Synd att han inte va me å spela på Söndag oxå, hade vart trevligt å träffa han igen. Men de kanske blir fler ggr?

2008-08-01 @ 10:47:07
URL: http://www.guchie.se
Postat av: tilda

idag är det PRICK 17 dagar kvar tills den lilla ska komma :D hoppas det blir tidigare.

2008-08-01 @ 11:20:45
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Dette

UUUU Nu e det nära du! Nervös? Attans... Jag skulle nog vara helt nipprig om det var jag! :) Ta vara på dig/er! Kramar

2008-08-01 @ 11:29:24
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Dette

Jo förresten... Ska ner till Götet i morron jag så jag har stenkoll på vädret på smhi! Ha ha ha... regn mellan 00-06 och sedan ska det i alla fall vara uppehåll och 19-22 grader. Får väl hålla en tumme på att det stämmer! :) Kramar

2008-08-01 @ 11:30:23
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: carro

Guchie..ja det e tur det finns några ärliga prickar kvar.



Tilda... ja nu vill jag ha ut den jag med! Men vi får väl vänta...



Dette.... nipprig e jag nog inte men lite halvnervis så klart :) va ska du hitt på i Götet?



2008-08-01 @ 12:50:49
Postat av: Dette

Kan tro det jag... Men det e som du skrev... Klart det blir lite tröttsamt och mer när det närmar sig kan jag tro! spännande juh Ja du... Vi ska ner på det lilla "årliga besöket" på Liseberg med mina småsyskon vettu! Sedan blir det en avstickare till Ullevi och lite fotboll oxå! :) Kram

2008-08-01 @ 13:35:26
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0