projekt

Vilket rusk även idag. Jag blir seg i huvudet av sånt här.. Men efter dagens gröt ska jag nu svabba golven med vår nya svabb, ni hör, jag måste hitta saker att sysselsätta mig med :) Vi hade tre halväckliga som hamnade på tippen igår o nu har vi alltså EN som e splirrans. Vi har liksom börjat rensa bland allt vi har o kommit in i slängartagen -underbart tycker jag!

Har tänkt hinna en runda till Ikea o köpa detta...inte idag alltså men snart.....
ska nämligen göra en hörna med fåtölj o litet bord i vårt största rum som just nu bara e ........ihopslängt.

IKEA STOCKHOLM Fåtölj dyr men jag tycker den e fin

LINDVED sidobord  sidobord av nåt slag...



Detta tyg till en stor tavla mellan två fönster.....Ett projekt jag ska börja med.

Kommentarer
Postat av: Guchie

Ser ut som de skulle bli ruskigt fint :) Vita väggar antar jag? Isf gör ja tummen upp ^^

2008-08-05 @ 13:10:29
URL: http://www.guchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0