bloggtips...

Gillar ni som jag att läsa bloggar så måste jag få tipsa om Pernilla Wahlgrens sådan. Hittade dit av en slump o sen dess måste jag bara läsa den varje dag. Om livet på scenen, som mamma, inför foto mm, mm.

www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/

Kika in o se vad ni tycker! Såg att vi har likadana vagnar hihi... undrar om hon retar lika många som jag ;)


Har med gog hjälp av Jenny mekat ihop det vi köpte igår o guuuud så bra det blev, om jag får säga det själv o detta e ju MIN blogg så det får jag :) Vi hade lite skilda meningar om vilket bord som skulle bli bäst när vi gick där men med facit i hand va det tur att John fick sin vilja igenom -kanon! Fasen va sugen jag e på att visa er!! Man sitter som en kung i fåtöljen o vi har redan utsett den till en perfekt plats att amma/mata på sena nätter...om man inte, som jag då, kommer sitta vid OS så länge det varar. 
Till o  med min kära sambo tyckte det blev suuuper, han brukar mest stånka när det inkommer nya grejer o tycka att "vi har ju så mycket redan". Men nu hivar vi iväg den gamla skiten o in med nytt ..!!

På tal om det - mot tv-soffan. Det gäller att suga på karamellen så länge den varar som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0