idag



  Dagens outfit. Slapp o ledig! hoppas detta modet me a-linje aldrig e över :)

               
image134

Inköpt: levande blommor på torget. Jag vet, e inget för mig men värt ett försök. Vita ...såklart som
min sambo skulle sagt.

Rätt mysigt att gå på torget, får ta me svärföräldrarna på det nästa helg när de kommer. Hinner aldrig göra det annars eftersom jag alltid jobbar. Har nu gjort min fjärde el femte lördag på raken, så nu räcker det för ett tag. Nästa helg ska jag va leeeedig!!
 
Ett STOOORT grattis til Ängla som fyller tre (!!) år idag!!! Tycker inte det e längesen som man vaknade av ett sms där det stod att hon kommit till världen å va världens vackraste. Tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0