today

Uppe me tuppen o har sovit helt kasst i natt. Tydligen har mamsen o Matilda åxå det..skumt. Mamma var ute o kollade så bilarna såg ut som dom skulle, vår mor känner nämligen på sig när nåt ska eller har hänt. Lite småsynsk sådär....tyvärr har inte jag ärvt denna ådra.

Sitter med en kopp kaffe brevid mig o fortfarande i morgonrock i väntan på att duschen ska bli ledig...e hos familjen nu, då får man liksom schema upp det hela  :) På tal om vår mor så e det hon som ska köra mig, Josse o Mikael till Örebro om någon timme. MM jag vet, hon e snäll!! Pratade med Jennys mor när jag klippte henne igår om att de ( även jennnys mor) kör o hämtar överallt, kanske väl snälla ibland men samtidigt en stor trygghet att veta att  de alltid ställer upp o man har vetat att man alltid kan fråga dom!! Men det e skumt att det alltid e samma föräldrar som vart såna, vissa har knappt vetat vart deras ungar varit elle brytt sig när man va yngre...

Tillbaka till TODAY :) Måste lägga på ett kol nu så jag blir färdig till de andra kommer. E nu borta några dar härifrån men ni blir underrrättade på ons :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh ha så skoj på båten nu, *avis*
Kram kram

2007-10-21 @ 13:07:56
Postat av: zara

på nöjesvågen träffades jag å Emil :) Ha de så skoj!!

2007-10-22 @ 15:36:19
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0