my day

Har varit hos en kompis utanför stan o o sett deras nya hus o nya dotter :) Nellie heter hon, en snäll liten tjej måste jag säga, sa inte ett knyst på hela tiden jag var där. Uppfödd på ersättnig precis som jag, måste va bra föda det där ;) Huset (Fiskarheden) var ett superfint 2 -plans som ligger på en sluttning på landet. Exakt ett sånt läge jag skulle kunna tänka mig, grannar nära inpå fast ändå inte i knät på varann. Men nja, husbiten kan nog vänta, e mindre sugen på de lånen även om om alla me dom säger att  "men du betalar ju till dig själv" Eh jo men faktum kvarstår - de ska betalas!
 
Till en annan rolig (?) sak..
Jag har tyvärr värsta magknipen (om nån vill veta:), har haft lite problem med det tidigare men det har vart bättre på sista tiden, ingen aning varför det kom just ikväll. Var ett tag sen jag åt, vilket min mage inte e så van vid så det kanske kan ha med det att göra...? A  i vilket fall hoppas jag att det ger sig snart. Nog om min förbannade mage.

Ska kolla om nån Beck e färdig o i så fall slänga på den, John e hos mina föräldrar o fikar o summerar säkert sin styckardag innan han beger sig hemåt, så det blir till att slänga sig i soffan med den stadiga klädseln: morronrock, mysisar o tofflor -kan det bli bättre?!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja Carro.... nu börjar söndagen komma allt närmare...fan vad kul vi ska ha det...längtar!!!! Är allt klart för dig med kläder mm? jag ska nog köpa lila benvärmare i morg tror jag om jag hittar..o ev ett halsband på jobbet...:)

2007-10-17 @ 21:38:54
Postat av: carro

Emma...ja vad skoj vi ska ha!! :)Tror kläder e klart men ska testa imorgon.. har svarta benvärmare men de e lite tunna tycker jag..kraam

2007-10-17 @ 22:23:54
Postat av: josse

snart far vi ut på de sju haven..

2007-10-18 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0