min dag

Nyss hemkommen från jobbet, blev kvar ett tag eftersom vår illa elev ringde o va ledsen. Usch jag har så svårt för när folk blir ledsna, extra jobbigt på telefon. Jag får krypningar av det. Ibland e det hårt att vara handledare! :( Hon e en jättego tjej så vi hoppas nu att allt fixar sig.

Huu vilken kall dag det varit, värsta dimman åxå nu när jag gick hem, det ser verkligen grymt ut. Så det e bara fram med massa ljus o filtar o mysa, nåt annat e inte hösten bra till. Tycker jag.
Ska se Efterlyst om ett tag, det e vårt torsdagsnöje, ska ladda upp med cashewnötter o mumsig mat :) Inatt åker John till Norrland o spelar så då e jag själv igen några dagar, har lite funderingar på att åka hem till mamsen. Ensamhet e ICKE min melodi.


Måste passa på att länka till lite bilder från vår tripp. Känsliga tittare varnas =/

www.flickanochhon.info.se

Kommentarer
Postat av: Jennkan

Hittar inga bilder från er tripp

2007-10-25 @ 21:35:50
Postat av: carro

bilder finns på sidan under Turne´ 2007 o sen Nöjesvågen

2007-10-25 @ 22:23:50
Postat av: josse

de går ju inte o se bilderna från båtn.. dax för dig o skaffa en kamera me tycker ja.

2007-10-26 @ 00:18:36
Postat av: Jennkan

Jag hittar inget från nöjesvågen

2007-10-26 @ 06:50:32
Postat av: Dette

Alltså grejen e den... Som jag har förklarat på första sidan på "flickanochhon"... "Då "stället" som jag har snickrat ihop denna sida på endast tillåter att det skickas en viss mängd data under en viss period, kan det förekomma vissa "problem". Är du till exempel inne och klickar runt bland en massa bilder så kan det helt plötsligt komma upp att sidan inte kan visas för tillfället. Detta har då inträffat och det är inte så mycket mer för dig att göra än att ha tålamod och vänta för att om en stund fösöka igen... Måttligt irriterande jag vet... but that's life! *lycka till*" Så det e bara ha tålamod typ...

Och sure, det finns bilder... Klicka på "Turné -07" (Del II) och sedan på 21-23/10 Nöjesvågen... Men ha ovanstående i beaktan så det kan bero på det. Då e det "bara" kika in en stund senare... typ... Sorry but that's life!

2007-10-26 @ 10:01:45
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Jennkan

Själva sidan funkar bra och jag kan se bilder men det är just kategorin 21-23/10 Nöjesvågen
som jag inte hittar fastern jag är inne på Turne 07 del 2. men det kanske bara är min datan

2007-10-26 @ 11:31:15
Postat av: Jennkan

Det funkade när jag tog en annan webläsare

2007-10-26 @ 11:32:09
Postat av: Dette

Jennkan>> Aha se där... Ja det var någon som skrev det i min blogg med. A det blir nog bra... Då e i alla fall "problemet" avhjälpt för din del! :)

2007-10-26 @ 15:08:59
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0