less



Onsdag idag..jag e på torsdag . Jobbigt! Min hjärna hoppar ofta över onsdagen,.. why? Denna dan har vart lång o ingen vidare arbetslust har jag heller, men så känner väl alla ibland..även ni?? E inne i en djup svacka just nu så det känns underbart att ha festen på fre o sen båt att se fram emot me härliga vänner. Vad gjorde man utan dom/er ?!

 Ännu en tråkig sak idag va att Ellen inte kunde köpa bilj till fre så hon o Emelie kan troligen inte hänga på :( Å Emelie o jag som gått på stan idag o köpt en klänning till henne inför detta....e det inte typiskt! Allt flyter verkligen. Inte. Kan inte allt bara gå ens väg o lösa sig..NÅN gång f iaf?!

Nä nu måste ja äta innan ja surar ur ännu mer...då e jag ännu tråkigare än nu när du läser det här. Alltså vedervärdig!

Kommentarer
Postat av: Tilda

får jag komma och sova nåndag när inte john är hemma?

2007-10-10 @ 21:07:01
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Dette

Gumman... Jag e glad att jag har dig med! :) Och att se fram emot båten underlättar vardagen i alla fall lite! Hörde dock att Maria (och systern med antar jag) inte skulle bli med... Hm... tråkigt... men men vi lär juh vara lilla partygänget i vilket fall ;) *kramar om*

2007-10-10 @ 22:31:27
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0