jag borde..

Ny dag, ny LEDIG dag. Härligt det!
Tyvärr en grå o regnig sådan...trist men desto större anledning att få nåt gjort här hemma. Vet att jag borde röja i skåpen bland vaser, krukor o  andra inredningsgrejer, men jag  vet i tusan vart man ska börja. O ännu värre, jag orkar inte! Har en stark känsla av att det på sin höjd blir ett varv med dammsugaren o sen fika när John o Lenny kommer hem. Vill egentligen till Karlsborg idag men vi får väl se hur det blir, min kära sambo har lite grejer att göra idag här i stan, så vi kanske inte åker förrän imorronbitti...

Härslår kyrkklockan sina första hårdaste slag kl 10 o jag e glad att jag var ute i fredags o inet igår, det e sådär att vakna med dom rakt i örat. (bor ca 5 m från kyrkogården)....men idag när jag var vaken är det ganska mysigt att titta på alla människor utanför portarna :) Man har bra span på bröllop o dop från fönstren :)

För er som undrar: jag fick min Hawaii igår till sist. Pallrade mig iväg vid 21.30.

Nä, nu blir det en dusch o sen frulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0