jag blajar

Får nu hoppas att alla nyfikna lyckats se korten på flickanochhon (hade själv problem där) o sett vår lilla fest  på Cinderella. Vissa festade ju mer än andra ;) Men guuuud så man såg ut! Aja det e sånt man får bujda på, e det fest så e det, kan inte hjälpas. Tyvärr vet jag i nuläget inget nytt skoj att se fram emot, så e det nån som har förslag -varsågooood!!

Har nu åxa insett att jag får ta o införskaffa mig en egen kamera så jag kan lägga upp bilder o ha med den på våra utsvävningar. Kort e helt ovärderliga att ha när tiden susar iväg o man knappt minns vad man gjorde förra helgen. Mina systrar har en med stor display som verkar bra o dessutom prisvärd. Kanske får ta o unna mig en sådan.

Gina Tricot har idag slått upp portarna här i stan o GISSA om det va folk! Lyckades ändå springa in där på min något korta lunch o köpa två tröjor för 49 kr /st (ord. 149kr/st) o fick dessutom en väska på köpet som jag tänkte ge min mor. . Det får väl ändå räknas somn ett fynd?!  Annars e jag faktiskt inte så köpsugen just nu, var mest roligt inför båten o nu när det inte finns nåt skoj i sikte så känns det mindre intressant. Bra va!

Nu tar jag helg !!! Ha en trevlig sådan.

Kommentarer
Postat av: zara

boka en biljett till Tarzan på måndag å kom hit! Då har du ngt att se fram emot :)
Kraaam

2007-10-26 @ 22:47:56
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Dette

Du kanske ska med till Borlänge den 3/11 och kika på "ögongodiset"? *asg*

2007-10-26 @ 23:51:05
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: carro

Zara: ja om vi bar afår ihop en helg så...det ständiga bekymret..KRAM PPÅ DEJ

Dette: antar att du menar Pontus hahha!!!

2007-10-27 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0