inköp


100632-325 Månaden utan shopping har gått utan svårigheter faktiskt. Känner dock nu att jag behöver en del... Bla denna kepan o lacktightsen... Så snyggt! Och en höstjacka. Så jag o Hannah sticker nog till Överby o shoppar lite på lördag innan vi har myskväll. Om inte detta så måste jag åka nånstans innan nästa fredag, då ska jag har brakfest här innan kommunfesten i parken. Har bjudit varenda människa jag pratat om det med känns det som =/ Tänk om hela lägenheten fylls,,, ops. Med andra ord: FEST!!! Så då måste jag ha nåt nytt, det känns som det e åratal sen jag va ute o svängde mina luviga.

Kommentarer
Postat av: Dette

Själv har jag varit mer sugen på den där "stickade" ovanpå... men den passar inte på en "tjockis" har jag insett! *s*

2007-10-04 @ 09:57:19
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: carro

klart du kan, dummer! :) KRAM

2007-10-04 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0