I shoppingtagen =/

Skulle hämta John vid bussen idag, närmare sagt i Trollhättan. Farligt nära Överby Köpcentrum för andra dagen av tre. Jag säger bara det! Så mycket riktigt gick vi in där o guuud va vi handlade =/ Eller kanske snarare jag...

* 2 stickade koftor (svart o vit) Vila. 99 kr /st     FYND va ordet o jag slog till på två!

* mössa o halsduk i silver o me rosett H&M

* kepa till John. Givmild idag ;)

* T shirt till John ..Ni ser!

* Glansiga byxor. Gina Tricot

* Puder o ögonskugga H&M

* Tunika svart. Cubus

Det va den lönen det ...närå så illa e det inte, men shit va man slänger ut slantar  när man väl sätter igång.
John tog det liiite lugnare o nöjde sig med en skinnjacka, ett linne o en kofta. Han e duktig han! Men jag gjorde flera fynd idag tycker jag...Kanske e bäst att intala sig själv det i alla fall. Har haft en jättemysig dag o strosat runt lite i affärer o tagit det lugnt. Har ätit både frukost, fikat o middag på stan. En viss får nämligen "sånt  hiiimla sjunk" om det inte fikas eller äts nåt med jämna mellanrum.. det e liksom det som e hela grejen när man går på stan eller Ikea. Vi brukar hinna ungefär till köksavdelningen på Ikea innan han får sjunk o inte kan ta in fler intryck o ha nån åsikt utan en proffsfika. O då ingår ALLT!....kaffe, kaka, pratstund... Ja ni hör ju... :)
Vi gjorde åxå dealen: om han följde me mig in i barnvagnsaffären (Neeej inga barn på väg, jag bara gillar det som ni vet) så skulle han få en stund i sitt himmelrike Vapenaffären. Sagt o gjort, så va alla nöjda :)

     

   Todays inköp....

Kommentarer
Postat av: Dette

Se där... fler som shoppat ser jag! :P

2007-10-09 @ 08:19:17
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Anonym

du e ju helt shopping galen tös :)

2007-10-09 @ 12:52:54
Postat av: Emma

den där gråa tunikan som du köpt med 3knappar... var har du köpt den? Vi har en exakt likadan
på jobbet...:=) "peppercorn" är det det märket i halsen?

2007-10-09 @ 22:12:07
Postat av: carro

Dette: mm det e ju så =/
Emma: på Vila. Men det står Cubus i halsen.

2007-10-09 @ 22:14:30
Postat av: josse

va sjutton betyder sjunk?

2007-10-10 @ 06:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0