Grr

Gjorde håren idag efter jobbet. Emelie blev bara snyggare o snyggare o jag fulare o fulare.. Jo så va dett! Blekte min botten o allt va frid o fröjd sen skulle det beiga i o då märker vi att just den e slut. Det finns ju inte ens på kartan. Så numera e jag illljus i botten o beige längre ut. LIte mittemellansnyggt sådär *grr* Jag inte vanligt ful om man ska va ärlig. Det innebär hårband resten av veckan tills färgen kommit, hoppas innan fre när vi ska ut. Det e ju grädde på moset åxå..... Glada Carro idag.

En rolig grej ändå idag e att min systeryster o hennes kille bokat båten o ska med o festa!! SKOJ!!  Det kan bli toppen.

Fulcarro måste käka kvällsmat innan Desperate Housewives....


Kommentarer
Postat av: josse

Michael har som sagt checkat att John inte har nån spelning den helgen..Han checkar även din blogg. Min me för den delen. Han har allt koll han. Ska bli kul me en båt tripp. Bara vi håller sams o att ja håller mig till våran hytt :D Bra att vi fick de så bra pris oxå.. Kommer du hem nått innan? Mitt hår look like hell..

2007-10-10 @ 05:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0