båt

Lite småplock kvar att göra innan vi drar imorgon. Ni vet...naglarna, bus o så, sen blir det nog bingen. Man ska hålla ut i två partynätter =/
Ska sova på madrassen nere hos Tilda o läsa i hennes Frida ikväll, DET e längesen kan jag säga!! Mysigt....
Färdigpackat o det som glömt, det e glömt. Undrar lite stillsamt hur det ska gå när jag inte ens kan sätta på naglar på höger hand, började liksom med "fel" hand..Hmm...Aja man vänjer sig väl..får vi tro.

natti natti!!!





En bild på min drummerboy som jag inte sett sen i torsdags. I morron ses vi iaf... Köss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallojsan.. du vet inte vem jag är men ja heter charlotte o ja är i samma sits som du min pojkvän är sångare i barabdos, o ja fattar inte när ja ska "vänja mig" har du de?ja får medelnde från störda tjejer o vet inte alls hur ja ska takla de..ha de så kul på kryssningen.. :) mvh charlotte

2007-10-21 @ 12:39:41
URL: http://charlottenurmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0